۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۴۶۸۷۸
مسؤول کانون فخرالائمه مسجد امام موسی کاظم خبر داد؛

تهیه ۳۱۳ بسته معیشتی برای نیازمندان| استقبال مردمی از جشن‌های خیابانی

تهیه ۳۱۳ بسته معیشتی برای نیازمندان| استقبال مردمی از جشن‌های خیابانی
حجت الاسلام فاطمی نیا از آماده سازی ۳۱۳ بسته پک معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان خبر داد و گفت: در مرحله اول ۱۱۰ بسته میان خانواده‌های شناسایی شده، توزیع شده است.

حجت الاسلام سید رضا فاطمی نیا مسؤول کانون فخرالائمه مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فعالیت های این کانون در راستای مبارزه با ویروس کرونا، گفت: به همت جوانان مسجد در طول روز های گذشته به ضدعفونی معابر و اماکن عمومی اقدام شده است.

حجت الاسلام فاطمی نیا از آماده سازی 313 بسته پک بهداشتی و معیشتی برای خانواده های نیازمند خبر داد و عنوان کرد: در مرحله اول 110 بسته معیشتی و پک بهداشتی میان خانواده های شناسایی شده توزیع شده است.

مسؤول کانون فخرالائمه با بیان اینکه طلاب جهادی و اعضا کانون فخر الائمه در حال آماده سازی 110 بسته معیشتی و بهداشتی دیگر هستند، اظهار داشت: این بسته ها میان خانواده ای متضرر از شیوع کرونا و همچنین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال مردم از جشن های خیابانی کانون فخرالائمه در ایام شعبانیه، ابراز کرد: با توجه به ضرورت عدم تجمع، گروه های سرود و مولودی خوانی با حضور در خیابان ها، جشن های ولادت ائمه در ماه شعبان را برگزار می کنند که مردم نیز با دیدن این برنامه از پشت پنجره و یا از روی بالکن اظهار خوشحالی و همراهی می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نیا افزود: یکی دیگر از برنامه های مسجد موسی بن جعفر پردیسان ذبح قربانی، به نیت سلامتی امام زمان و رهبر انقلاب و دفع بلایا بوده است که گوشت آن، در میان نیازمندان منطقه پردیسان تقسیم شده است.

مسؤول کانون فخرالائمه با دعوت از خیرین برای بازدید از فعالیت های جهادی مسجد موسی بن جعفر شهرک پردیسان، گفت: این مسجد برای ادامه فعالیت ها جهادی نیاز به کمک های خیرین دارد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات